woensdag 5 januari 2011

Ziekjes

Sorry allen, maar afgelopen dagen beetje ziekskes geweest en dus geen fut om iets te schrijven. Het was dan bovendien nog eens lekker druk op het werk, want ja het is die tijd van het jaar weer dat alle krapuulkes vanonder hunnen steen uitkropen om SOLDEN te gaan doen!!!!Elke keer ben ik toch weer vergeten wat een zottekot het wordt, jammer maar foto's heb ik niet. Echt zonde, want dat gelooft niemand? Een orkaan is er niks tegen! Maar genoeg gezeverd, nu tijd voor iets leuk.



Vanmiddag zag ik bij de groentenboer echte rode blinkende appels, en dus speelde ik eventjes voor heks en gaf een lekker appeltje aan mijn 2 jongens. Na toch een aantal keer vragen of hij toch zeker nie echt giftig was, werden de tanden er in gezet. Een tijdje later vond Kroketje dat er toch een raar smaakje aanzat en was er niet gerust in om verder te eten ( appel was eigenlijk bijna op).

1 opmerking: